Vissza a tartalomjegyzékhez


Korosodó modell is beválik a luxuscégeknél

Az egyik legtöbbet keresõ reklámarc Angelina Jolie nemrég 12 millió dollárt (2 milliárd forintot) vágott zsebre a St. John márka kampányával.

A koncepció az volt, hogy a konzervatív márkát a fiatalabb generáció számára is népszerûvé tegyék. A színésznõ lázadó személyisége azonban megbotránkoztatta a márka fanatikus rajongóit. Egy bulvárlap azt állította, hogy a luxuscég vezetõi tavaly szeptemberben úgy döntöttek, megválnak a sztártól, ugyanis a vásárlók nem tudnak azonosulni Jolie nem kifejezetten konzervatív imázsával. A Louis Vuitton fiatalnak éppen nem mondható sztárt választott egyik legutóbbi kampányához. Keith Richards, a Rolling Stones gitárosa egy százezreket érõ bõrönddel látható egy hotelszobában. A luxuscég a legszebb színésznõk mellett korábban Mihail Gorbacsovot is felkérte egy kampányhoz.