Vissza a tartalomjegyzékhez


A környezet az első

A Fészekrakó Program megjelenése minden ellenkező híreszteléssel szemben eredményesnek bizonyult. Ez derült ki abból a felmérésből, amelyet az elmúlt napokban készíttetett a budapesti Paskál Park Rt. Az értékesítési statisztikákból kiderül, hogy a jelentkezők többsége a Fészekrakó alapján kéri a hitelfelvételi lehetőséget. 

A májusi gyorsjelentés szerint az elmúlt hónapban majdnem háromszázmillió forintos bevételt ért el a cég csupán a lakások értékesítéséből. Érdekes, hogy a vásárlók többsége, mintegy 34 százaléka az internetről, 31 százaléka pedig a zuglói táblákról vagy az ismerőseitől szerzett tudomást a lakóparkról. A felmérés szerint a vásárlási szándék legalább annyira függ a környezettől mint az ártól. A gondozott parkok s nem utolsó sorban a strand közelsége miatt a Paskál Park lakáseladásai messze megelőzik a többi budapesti eladásokat. (P. R.)