1
http://arg.educ.cam.ac.uk/ és http://www.kcl.ac.uk/depsta/education/research/kal.html
2
Black–Wiliam (1998): Inside the Black Box: Raising Standards through Classroom Assessment. Phi Delta Kappan, Vol. 80, pp. 139–148.
3
Black–Wiliam: A tanítás megváltoztatása a fejlesztő értékelés alkalmazásával: kutatás és gyakorlat. A King’s-Medway-Oxfordshire Fejlesztő Értékelési Projekt. In OECD CERI (2005): Fejlesztő értékelés. A tanulást fejlesztő osztálytermi módszerek a középfokú oktatásban. Országos Közoktatási Intézet, Budapest, 243–258.
4
Nagy-Britannia: http://www.qca.org.uk/7659.htmlhttp://www.ltscotland.org.uk/assess/index.asphttp://www.standards.dfes.gov.uk/personalisedlearning/five/afl/http://www.aaia.org.uk/assessment.htmhttp://www.teaching-resource.co.uk/teachers/afl.htm • Ausztrália: http://cms.curriculum.edu.au/assessment/ • Amerikai Egyesült Államok: http://www.assessmentinst.com/http://www.wcer.wisc.edu/salgains/instructor/http://school.discovery.com/schrockguide/assess.htmlhttp://www.ehoesc.org/oafln_ati.htm • Kanada: http://www.aac.ab.ca/aboutqa.htmlhttp://www.ed.gov.nl.ca/edu/dept/pdf/final.pdfhttp://www.sasked.gov.sk.ca/branches/cap_building_acct/afl/aflindex.shtml • Óceánia: http://www.prel.org/
5
Az OKI MAG (Megelőzés – Alkalmazkodás – Gondoskodás) projekt tréning segédanyagának részlete DVD-ről.
6
Lásd: 5. lábjegyzet.