1
A teljes tanulmány a http://www.oki.hu/cikk.asp?Kod=tantargyak-Korosne-Informatika.html címen olvasható.
2
Számítógép – Oktatásügy – Iskola. Egy szociológiai kutatás tapasztalataiból. (Szerk.: Csákó Mihály) Budapest, 1989, Társadalomtudományi Intézet.
3
Kőrösné Mikis Márta: Informatika az oktatásban. Helyzetkép, 1996. január. Dokumentum. Budapest, OKI Értékelési és Vizsgaközpont.
4
A középfokú nevelés-oktatás kerettantervei I–II. 2000, Oktatási Minisztérium. Az oktatási miniszter 28/2000. (IX. 21.) OM rendelete a kerettantervek bevezetéséről és alkalmazásáról. Magyar Közlöny, 2000/95. sz. 5891–5897.
5
Tájékoztató az Írisz-Sulinet programról. Dokumentum. 2001, Írisz-Sulinet Programiroda.
6
„Így használom az Internetet” – ISZE-OKI pályázati összefoglaló és letölthető fejlesztések: www.oki.hu/cikk.asp?Kod=hirek-isze-igy.html
7
Turcsányiné Szabó Márta: ÉPÍTMÉNYEK-re alkalmas környezetek a tanítás és a tanulás érdekében. Új Pedagógiai Szemle, 2001, 7–8. sz. 69–77.
8
Kárpáti Andrea: Oktatási szoftverek minőségének vizsgálata. Új Pedagógiai Szemle, 2000. 3. sz. 77–81.
9
Bánfi Ilona–Kőrösné Mikis Márta: Nemzetközi felmérés az informatika oktatási helyzetéről, céljairól, feladatairól. Kutatási beszámoló. 2000, OKI Értékelési Központ.
10
Bondor Erika: Az informatika-számítástechnika előfordulása a kerettantervekben. Kereszttantervi háttéranyag a tantárgyi obszervációhoz. 2002, OKI PTK-dokumentum.
11
Bánhidi Sándorné: Az informatika tantárgy helyzete és problémái. Szakmai háttéranyag. 2002, OKI PTK.