Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
31. évf. 9. sz. (2021. szeptember)
Tartalom
Tanulmány
Kálmán
László
,
Tóth
Edit
:
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők vélekedései az iskolakészültségről
3-24
[1.00 MB - PDF]
EPA-00011-00247-0010
Imre
Nóra
,
Török
Balázs
,
Révész
László
:
A házi feladat szerepe a tanulási környezet alakításában. A Komplex Alapprogram fejlesztési tapasztalatai
25-44
[995.91 kB - PDF]
EPA-00011-00247-0020
Varga
Aranka
,
Vitéz
Kitti
,
Széll
Krisztián
:
Diverzitás és inklúzió jellemzői a Pécsi Tudományegyetemen – egy helyzetfelmérő kutatás tükrében
45-62
[1.03 MB - PDF]
EPA-00011-00247-0030
Szemle
Jakab
György
:
Nem múló történelmünk. Az iskolai történelemoktatási kánon ellentmondásos alapmintázata (1. rész)
63-80
[936.48 kB - PDF]
EPA-00011-00247-0040
Blatt
Péterné
:
A személyiség fejlesztésének lehetőségei a sport által
81-90
[871.19 kB - PDF]
EPA-00011-00247-0050
Kovács
Edina
:
A szociális kompetencia fejlesztése drámapedagógiai eszközökkel
91-100
[1.15 MB - PDF]
EPA-00011-00247-0060
Muzsalyiné Molnár
Henrietta
:
A történetmesélés mint pedagógiai eszköz a természettudományos oktatásban
101-112
[865.69 kB - PDF]
EPA-00011-00247-0070
Kritika
Szabó
Dóra
:
Hallgatói haladási utak és rizikó- faktorai – helyzetkép a felsőoktatásról. Pusztai Gabriella and Szigeti Fruzsina: Előrehaladási és lemorzsolódási kockázat a felsőoktatásban
113-115
[822.35 kB - PDF]
EPA-00011-00247-0080
A szám tanulmányainak angol nyelvű összefoglalója
116-119
[2.03 MB - PDF]
EPA-00011-00247-0090
Letöltés egy fájlban (4,6 MB - PDF)